czwartek, 8 stycznia 2015

OORT na targach CES 2015

Czyżby związane z Wrocławiem OORT faktycznie chce zamienić swój wirtualny sukces [czyli koncept produkty z www firmy plus znakomite wizualizacje i światowy marketing] na ten bardziej realny? [puki co dostępne były tylko bardzo "podobne" do innych żarówki LED sterowane przez Bluetooth i sprzedawane za pośrednictwem portali aukcyjnych.] Z wywiadu na targach CES wynika, że projekt OORT nabiera pędu.  Mam jednak nadzieję, że nie jakieś fikcyjne nagrody, czy świetny marketing wzbudzą zainteresowanie OORT, a zwyczajnie przekonujący dobry produkt... tutaj wzbudzają apetyt, ale konkretów brak.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry bardzo dziękuję jeśli nie będziesz komentował jako Anonim i zostawisz po sobie nick lub chociaż inicjały.

Po za tym chciałbym przedstawić kilka zasad: USUWANE będą komentarze: zawierające wulgaryzmy; które mają na celu obrażenie innego komentującego lub omawianego producenta,
lub takie które są niemerytoryczne i zawierają aktywny link [spam seo].
MOŻNA [a nawet trzeba]: krytykować autora postów, danego producenta, innego komentującego, ale tylko w sposób merytoryczny z odpowiednią argumentacją, w razie potrzeby za źródłami.
MOŻNA chwalić i reklamować dane rozwiązanie, ale nie wolno robić tego anonimowo. Komentarze są własnością autorów i redakcja nie ponosi za nie odpowiedzialności.